sâmbătă, 26 mai 2012

Cat costa Alcachofa Forte


Alcachofa Forte este acum de 4 ori mai concentrata si de aproape 3 ori mai ieftina, intr-o formula completata si de alte ingrediente active si cu un gust mai bun in comparatie cu celelalte "produse alcachofa", exracte de anghinare pentru detoxifiere si slabire ce le-ai vazut la TV.

Cum de este Alcachofa Forte mai ieficienta  si in acelasi timp mai ieftina decat celelalte extracte de anghinare vazute la TV? 

Eliminarea firmelor intermediare care maresc pretul final
Asa cum subliniaza si ziarul Adevarul, pretul mic al produsului alcachofa este si rezultatul eliminarii intermediarulor (importatori si farmacii sau magazine) care au si ei un adaos la pret.

Un acord direct cu laboratorul care a brevetat procedeul exclusiv de fabricare a shot-urilor Alcachofa Forte a permis şi un pret de până la 3 ori mai mic decât al produselor similare. Cu alte cuvinte, cu Alcachofa Forte veţi beneficia atât de o concentraţie de 4 ori mai mare de anghinare, cât si de un pret de 3 ori mai mic. Acest preţ bate orice concurenţă! sursa: Adevarul.ro (sectiunea Sanatate)
Costurile mai mici cu publicitatea
Asa cum aratam in Alcachofa ieftina sau Alcachofa Scumpa; Ce alegi? Alcachofa Forte este mai iefina (dar mai concentrata csi cu o actiune complexa) de cat produsele similare, cu extract de anghinare vazute la TV si pentru faptul ca in pretul final al produselor alcachofa vazute la TV intra si costurile mari pe care le implica reclama la televiziune.

Eu am ales Alcachofa Forte si am slabit?

Am slabit si am si facut o afacere... am economisit bani si nici nu m-am chinuit cu gustul neplacut al produselor alcachofa mai scumpe de care mai toata lumea seplange ca sunt greu de baut  (Alcachofa Forte are in schimb un gust placut dat de extractul de ananas.
Tu ce alegi?

Alcachofa Forte pret

In aceste zile se deruleaza o super promotie Alcachofa Forte si pretul nu mai este 99 lei ci doar 69 lei; Daca alegi sa economisesti bani si sa slabesti, alege sa profiti de super promotia Alcachofa Forte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu